Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2008 13:38 - Първа крачка...
Автор: missing Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3912 Коментари: 10 Гласове:
0



      Още щом се научих да чета, има какво да кажа на всеки, готов да ме слуша. За нещастие на всички, си говорех и без някой да ми обръща внимание. Често дори се правех на учителка, само за да има какво да пиша и какво да говоря. Измислях си невидими ученици, които ме слушаха кротко и тихо, а аз им обяснявах за история, математика, граматика, география и т.н. Бях им любимата учителка, която не изпитваше, защото имаше много за предаване. Сладка картинка съм била за родителите ми, които са ме гледали от страни, без да разбират какво всъщност правя. А аз просто съм искала да се изявявам чрез слово.
      Ето че порастнах, доколкото увеличаването на годинките може да се нарече растеж, разбира се. На 18 съм, а желанието ми да се изявявам, дори и никой да не ме слуша, си е останало. За мен е важно да си кажа каквото имам, пък ако никой не ми обърне внимание, нищо, следващия път. Пиша заради себе си, защото има нещо, което ми тежи, нещо, което не приемам, което ме е възхитило или вдъхновило. Вече не си говоря сама, това би граничило с лудостта, а съвсем не искам да ме гледат като ненормална. Далеч съм от мисълта, че повечето хора ги интересува това, което пиша, мислите ми и чувствата ми. Не ги натрапвам, споделям ги. Всъщност, обичам да споделям, всичко и с всички, което, може би, е най-голямата ми грешка, но аз си я харесвам, моя си е все пак. Разказвам на познати и непознати какво ми тежи, какво ме радва и какво мисля за света. Харесва ми да се оглеждам в чуждото мнение и да извличам най-доброто от него. 
       Но най-много от всичко обичам да разказвам за света около себе си. Не съм ходила много, но това, което съм видяла има защо да бъде споделено. И точно това правя. Вече от месец и малко работя във вестник като стажант-журналист. Пиша за света - за красивите плажове, за предпочитаните страни, за всичко, което би интересувало някого. През този месец не спрях да редактирам и осъвършенствам себе си. Работех в атмосфера, в която искам да остана и за напред. Намерих още една причина да изразявам себе си - само това искам да правя. Да бъда журналист. Малкото момиченце, представящо се за добра учителка, сега се радва на първата си публикация във вестник с милионен тираж. Как да не се усмихвам, когато знам, че този петък името ми ще се появи на страниците за туризъм? Думите, които аз написах, ще достигнат до милиони хора, от които има по-голям шанс някой да и забележи какво съм написала. 
       Да си кажа чесно, малко ме е страх. Наближава първата ми крачка в света на журналистиката, а аз не съм сигурна, че няма да се подхлъзна. Знам, че имам време за още много опити, а и стъпката, която правя е прекалено малка, за да имам опасност, но съм си такава - страхливка. Толкова много мои познати и приятели очакват да се порадват на статията ми. Не искам да ги разучаровам, не и тях, които винаги са вярвали в мен, които ми помогнаха да следвам желанията си. Говоря все едно съм спечелила награда за журналистика, но за мн това е голяма работа! Колкото и наивно да ви звучи. Това съм искала да правя цял живот, това правя най-добре, това ми доставя удоволствие. Ако префразирам за чувствата ми сега думите на Нил Армстронг, те биха звучали така "Това е една човешка крачка, но голям скок за мен". Пожелайте ми успех и, ако желаете си купете петъчния брой на вестник "Пари" ! :):)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. albizia - Като малка и аз исках да стана учи...
11.08.2008 15:20
Като малка и аз исках да стана учителка. Добре, че се отказах, защото иначе... горките деца.
Радвам се, че си намерила начин да се усъвършенстваш и развиваш. Това е много голяма стъпка. Защото всъщност първата стъпка винаги е най-трудна. Даже може и аз да си взема вестника, макар че принципно не обичам никакви вестници. Сигурна съм, че няма да ни разочароваш!
Не, че има връзка, но принципно падаш ли си по рибки? (изключвам аквариумните)
цитирай
2. telescope - ооо
11.08.2008 22:16
дааа, и аз бях учителка, аз нали на 4 и половина съм четяла вече, така че много ми беше весело да си преподавам на въображаемите ученици :)

милаа, а как успя да се уредиш там? това е адски хубаво, много ме радва :) аз нали искам да кандидатствам журналистика догодина, та затова питам де...
цитирай
3. missing - Благодаря на всички :)
12.08.2008 14:23
@ turbo4 Прав си, винаги има кой да ти отговори, когато си говориш сам, ма все пак си е по-добре да очакваш отговора от другата страна. Очкавам мнение за статията в петък!

@albizia Дано да не разучаровам никого, ще се радвам и ти да я прочетеш и да си кажеш мнението :)

@telescope Успях да се уредя с връзки, колкото и отвратително да звучи това си е самата истина. Да живее мама и нейните познати ;) Ако дойдеш в София бих могла да питам дали няма да се намери място и за теб в редакцията :) Да си купиш вестника!!!
цитирай
4. telescope - много ясно, че ще!!!
12.08.2008 14:33
ахахах, мерси все пак :) тука в плевенските вестници ми казаха "Ми като те приемат журналистика, ела" и сега ми е хубаво, ехх...
цитирай
5. albizia - А рибките, а рибките? :)))
12.08.2008 16:53
А рибките, а рибките? :)))
цитирай
6. missing - хахах
12.08.2008 16:59
Нели, ако влезеш в София, ще се опитам да ти намеря място в редакцията, аз ще работя и тогава :)

Маринче, дам, харесвам рибки, ма малко забравих да ти кажа ;) За какво става въпрос?
цитирай
7. albizia - За рибки става въпрос. Много пот...
13.08.2008 21:22
За рибки става въпрос. Много потайни рибки :) Не ми обръщай внимание ;)
цитирай
8. missing - хахахах
15.08.2008 10:25
рибки... ма какви рибки - малки, големи? ;)

ДНЕС Е, ДНЕС ЕЕЕЕ!!! (party)
цитирай
9. albizia - Купих го! По-точно майка ми го купи, ...
15.08.2008 19:24
Купих го! По-точно майка ми го купи, докато бях на плаж, ама това са подробности. Статията ти е супер, но останалата част от вестника не е за простосмъртни. Предполагам, че няма да им стана редовен читател, защото борсовите индекси слабо ме интересуват :))) Щях да кажа, че ми се ходи на море на Лазурния бряг, обаче така или иначе съм на море... Някой друг път ;)
Хайде, продължавай все така!
цитирай
10. missing - :):):):)
15.08.2008 21:34
Е, те колегите са малко завладяни от индекси и борси :) Но са забавни хора, особено онзи, които събира по една стотинка в една кутия !!! Радвам се много че ти е харесала статията ми :):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missing
Категория: Лични дневници
Прочетен: 144883
Постинги: 11
Коментари: 38
Гласове: 3833
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930